Szkolenia

Najbliższe prezentacje, wykłady, szkolenia, imprezy branżowe:

Data Miejsce Nazwa
Największa konferencja o marketingu i AI w Polsce już w październiku!
6 pomysłów na efektywną kampanię mailingową
Marketing w czasach kryzysu: jak go prowadzić? Kilka przemyśleń od właściciela biznesu
W jaki sposób candidate experience wpływa na Twoją markę?
Kreuj, zachwycaj, konwertuj — naucz się tworzyć strony www!
Strategiczne SEO – co to takiego i jakie problemy rozwiązuje?
6 sposobów na skuteczne teksty reklamowe w Google Ads
Jak zabezpieczyć konto na Facebooku przed włamaniem?
Jak wybrać dobrego copywritera? 11 rad przed podjęciem współpracy
Tone of Voice w działaniach community management – czym jest i jak go wypracować?
GA4 i praca z tym narzędziem w Google Looker Studio + tabela atrybutów do pobrania
Rebranding Twittera – zmiana nazwy na X. Co na to eksperci? Sprawdź 11 opinii
Pozycjonowanie marki – jak wyróżnić się na tle konkurencji?
14 psychologicznych strategii cenowych
Współpraca z influencerami: 7 form, na które warto postawić w 2023 roku
5 protipów social media na 2023 rok
Grupy na LinkedIn – dowiedz się, jak wyprzedzić swoją konkurencję!
Optymalizacja treści – jak wykorzystać semantyczne SEO w praktyce?
12 archetypów marki – dlaczego są tak istotne w budowaniu strategii marketingowej?
Jak skutecznie używać filtrów AR w marketingu?
Dzień Ojca – 10 kreatywnych kampanii reklamowych
Własny kanał na YouTube: 4 najlepsze narzędzia, które pomogą Ci go prowadzić
Rich snippets i featured snippets – czym są i jaki wpływ mają na SEO?
10 kroków do skutecznego webinaru
Techniczny audyt strony – jak go ulepszyć za pomocą Google’a?
Kampania DSA w Google Ads – co to jest i jak ją efektywnie prowadzić?
Grupy na Facebooku – wszystko co powinieneś o nich wiedzieć
Marketing na Facebooku – 14 sposobów na komunikację
Dzień Dziecka – zestawienie 15 ciekawych kampanii reklamowych i społecznych
5 nieoczywistych tipów dla copywriterów (w sumie to nie tylko dla copywriterów)