Szkolenia

Najbliższe prezentacje, wykłady, szkolenia, imprezy branżowe:

Data Miejsce Nazwa
Techniki perswazji, które możesz wykorzystać w marketingu i efekty, jakich możesz się spodziewać
11 narzędzi AI dla biznesu i pomysły na ich wykorzystanie
Nikt nie prosił, każdy potrzebował, czyli o podejściu jobs to be done
Sandy Hook Promise

Na koniec warto przypomnieć szokującą kampanię społeczną przygotowaną w 2019 roku dla Sandy Hook Promise – organizacji non-profit, która została założona przez rodziny ofiar strzelaniny w szkole w Newtown, w której zginęło ponad dwadzieścia osób, w tym 20 dzieci w wieku 6 i 7 lat.

Artykuł Reklamy z okazji rozpoczęcia roku szkolnego: 7 kreatywnych kampanii pochodzi z serwisu sprawny.marketing • Szkolenia • Konferencje • Magazyn.

Reklamy z okazji rozpoczęcia roku szkolnego: 7 kreatywnych kampanii
Google przegrał proces antymonopolowy. Jak/czy to wpłynie na naszą marketingową codzienność?
AI w SEO, czyli pozycjonowanie 2.0
W gąszczu wątków, czyli Twój przewodnik po Threads
Marketing na Facebooku – 19 sposobów na skuteczną komunikację
AI w tworzeniu treści, strategii i dystrybucji – przewodnik dla content managera
Trendy na TikToku w 2024 roku – 8 trendów, na które warto zwrócić uwagę
Jak przygotować swoje treści na nadejście Google AI Overview?
5 porad dla social media managera na 2024 rok
20 książek o analityce (i nie tylko), które warto znać
9 powodów, dlaczego warto wziąć udział w I Love Marketing & Technology. Opinie uczestników i prelegentów
Global ​

Kampania Coca-Cola na igrzyska olimpijskie 2024 w Paryżu, zatytułowana „It’s Magic When The World Comes Together”, przedstawia moment, gdy mistrzyni pływacka, Tatjana Schoenmaker, została spontanicznie przytulona w trakcie Olimpiady 2020 w Tokio przez Lilly King, Kaylene Corbett i Annie Lazor. Taki gest, symbolizujący zjednoczenie sportsmenek, sprawia, że widzowie na całym świecie również się jednoczą, padając sobie w ramiona. 

Spot był częścią szerszej akcji, w skład której wchodziły także reklamy outdoorowe oraz specjalne puszki Coca-Coli, które po postawieniu przy sobie dwóch opakowań, tworzyły grafikę obejmujących się rąk.

kampanie na igrzyska olimpijskie 2024

4. OMEGA: międzynarodowa kampania na Igrzyska Olimpijskie 2024

OMEGA stworzyła międzynarodową kampanię, której narracja skupia się na Paryżu oraz olimpijskich sportowcach. Zabytki, symboliczne obiekty i najbardziej charakterystyczne miejsca miasta stają się sportową areną, na której zawodnicy walczą o wyniki i marzenia. Dwunastu ambasadorów marki, którzy pochodzą z różnych zakątków świata, takich jak Léon Marchand, Shericka Jackson czy Gianmarco Tamberi, rywalizują w różnych dyscyplinach sportowych, uosabiając wartości Omega – precyzję, doskonałość i determinację. 

5. Polska Organizacja Turystyczna promuje nasz kraj w Paryżu podczas Igrzysk Olimpijskich

Polska Organizacja Turystyczna promuje nasz kraj w Paryżu podczas Igrzysk Olimpijskich. Na 86 stacjach paryskiego metra umieszczono 200 billboardów z hasłem „Następny przystanek – Polska”. Celem akcji jest zachęcenie odbiorców do odwiedzenia Polski oraz nawiązania współpracy z polskimi przedstawicielami. Billboardy w metrze sugerują wykorzystanie połączeń lotniczych do Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska i Wrocławia.

kampanie na igrzyska olimpijskie 2024

6. WWF: „The Climate Games”

Oto najnowszy spot WWF stworzony z okazji igrzysk olimpijskich w Paryżu. Kampania „The Climate Games” ma na celu zwrócenie uwagi widzów na rosnący problem zmian klimatycznych. W spocie komentarze dziennikarza sportowego są zestawione z obrazami płonących lasów w Grecji, niszczycielskich sił tornad oraz ulewnych deszczy w różnych częściach świata.

7. A co z filmami? „Wicked” nawiązuje do Igrzysk!

Pociąg z filmu „Wicked” został „wysłany” do Paryża! A to wszystko w związku z Igrzyskami Olimpijskimi! „Pierwszy przystanek w drodze do Szmaragdowego Miasta: Igrzyska Olimpijskie w Paryżu!” – tak brzmiał podpis pod filmem na oficjalnym koncie na Instagramie .

Pociąg jest jedną z wielu ogromnych scenografii, które zbudowano, by tchnąć życie w świat „Wicked” na planie, zamiast korzystać z zielonego ekranu i grafiki komputerowej. Poniższe wideo to CGI (computer-generated imagery), ale taki pociąg naprawdę został skonstruowany na potrzeby filmu!

Artykuł 7 kreatywnych kampanii na Igrzyska Olimpijskie 2024, które przykuły naszą uwagę pochodzi z serwisu sprawny.marketing • Szkolenia • Konferencje • Magazyn.

7 kreatywnych kampanii na Igrzyska Olimpijskie 2024, które przykuły naszą uwagę
Marketing dla centrum handlowego: co musisz wiedzieć?
9 porad, które pomogą Ci rozwinąć Twój profil na Instagramie
Marketing B2B: 3 wskazówki, które chciałbym dostać 3 lata temu
Nowa edycja I ​​❤ Marketing & Technology już w październiku!
Jak wygląda rynek WordPressa w Polsce – raport LH.pl
5 narzędzi content marketera, które pozwolą Ci sprawdzić, czy Twój copy nie robi Cię w konia
Wskazówki marketingowe na 2024 rok od ekspertów i ekspertek z branży
Dzień Ojca – 15 kreatywnych kampanii reklamowych
Model D2C: co to jest i jak działa?
Widoczność i zaufanie na nowych rynkach – multilingual SEO, tłumaczenia i marketing
Książki dla HR-owca:15 tytułów polecanych przez ekspertki i ekspertów z branży
HR w 2024 roku – praktyczne porady od 10 prelegentów i prelegentek I Love Business & HR
Customer Experience w 2024 roku – porady 6 ekspertów i ekspertek X SUMMIT
Dzień Dziecka – zestawienie 20 ciekawych kampanii reklamowych i społecznych
Reklamy na Dzień Matki – zestawienie 20 ciekawych kreacji