Szkolenia

Najbliższe prezentacje, wykłady, szkolenia, imprezy branżowe:

Data Miejsce Nazwa
Femvertising – czyli czego nie kupią kobiety. O reklamowych pułapkach dla marketerów
Amazon’s Super Bowl 2023 Ad

W tegorocznej reklamie Amazona na Super Bowl widzimy rodzinę, która po okresie lockdownu wraca do rzeczywistości. Niestety, pozostawiony w domu pies, który odzwyczaił się od samotności, przejawia lęk separacyjny i niszczy wszystko, co pozostaje w zasięgu jego pyska. W związku z tym rodzina postanawia zakupić transporter, co wygląda, jakby chcieli pozbyć się z domu swojego psiego towarzysza. Jak się jednak okazuje, zakup nie był przeznaczony dla niego, a dla… nowego członka rodziny, dzięki któremu psiak przestanie czuć się samotnie. ❤

2. PopCorners Breaking Bad Commercial

Break Into Something Good

Fani serialu „Breaking Bad” nie przejdą obok tej reklamy obojętnie! Kultowi bohaterowie serialu – Walter White i Jesse Pinkman – zachwycają się autorskimi chrupkami PopCorners, a cała reklama opatrzona jest hasłem „Włam się do czegoś dobrego”. No i chyba się włamali… do serca barona narkotykowego, któremu skradli serce smakiem chrupek bezglutenowych. 😉

3. Doritos Super Bowl 2023 Ad

Reklamy Super Bowl 2024 – zestawienie 10 najciekawszych spotów
5 kroków, aby zdobyć dofinansowanie do szkoleń
8 powodów, dlaczego warto wziąć udział w I Love Marketing & Technology. Opinie uczestników i prelegentów
Trendy marketingowe 2024 – opinie 31 ekspertów z branży
PPC Ads]

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 22,3 tys.

Administratorzy: Artur Jabłoński, Marek Gwóźdź, digitalk

Chcesz poznać najważniejsze newsy ze świata marketingu internetowego? Zależy Ci na tym, żeby poznać autorskie analizy, opracowania i case studies? A może masz jakieś pytanie z zakresu marketingu? Zajrzyj do grupy marketingowej na Facebooku: Artur Jabłoński & digitalianie!

DOŁĄCZ DO GRUPY

13. Tygrysy Socialu

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 15,9 tys.

Administratorzy: Tigers, Milivoj Puskar, Michał Ivan, Dorota Woźniczka, Franciszek Bazyli Georgiew

Grupa dla miłośników social mediów, w której możesz zadać pytanie odnośnie do mediów społecznościowych, podzielić się swoimi odkryciami lub ciekawymi case studies.

DOŁĄCZ DO GRUPY

14. Skuteczny fanpage i reklama w social media

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 43,5 tys.

Administratorzy: Piotr Chmielewski, Damian Zajączkowski, Magdalena Biłko, Social Media Now – merytorycznie o mediach społecznościowych

Grupa o marketingu, której członkowie rozmawiają o budowaniu społeczności i reklamie w mediach społecznościowych (głównie na Facebooku, ale nie tylko).

DOŁĄCZ DO GRUPY

15. „Kryzysy” w social mediach wybuchają w weekendy

Typ grupy: publiczna

Liczba członków: 38,3 tys.

Administratorzy:  Monika Czaplicka, Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy, Wobuzz, Grzegorz Miecznikowski

Grupa poświęcona zarządzaniu kryzysom w social mediach. Znalazłeś jakiś ciekawy case, którym chcesz się podzielić z innymi i podyskutować na ten temat? Masz jakiś problem i potrzebujesz porady? To miejsce dla Ciebie. 😉

DOŁĄCZ DO GRUPY

SEO i content marketing

Gubisz się w ciągłych aktualizacjach algorytmów Google? Chcesz pogadać ze specjalistami ds. SEO? A może jesteś content marketerem i szukasz miejsca, w którym będziesz mógł podyskutować o tworzeniu treści? Zobacz propozycje poniższych grup o SEO i contencie.

16. Content Marketing PL

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 16,7 tys.

Administratorzy: Justyna Woszczyna, Maciej Chmielowski, Krakweb

Grupa stworzona po to, aby pomagać w tworzeniu wysokiej jakości treści i skutecznym content marketingu – bez znaczenia, czy jesteś początkujący, czy działasz już w tej branży od lat. Dołącz, jeśli chcesz wiedzieć, jak zoptymalizować treści pod SEO, jak je dystrybuować, jakie formaty „zażrą”, a które niekoniecznie.

DOŁĄCZ DO GRUPY

17. SEO/SEM Polska

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 48,8 tys.

Administratorzy: Aleksandra Skindzier, Małgorzata Cichocka, Marcin Stańdo, Sempai

Grupa dla tych, którzy mają pytania, problemy lub szukają porady w zakresie promocji w wyszukiwarkach.

DOŁĄCZ DO GRUPY

18. seowcy

grupy na fb

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 5,9 tys.

Administratorzy: Łukasz Rogala, Zbigniew Bocian, Tomek Wydra, Sebastian Jakubiec

Zajmujesz się SEO? W takim razie koniecznie dołącz do tej grupy o SEO na Facebooku. 😉 Znajdziesz tu praktyczne porady, informacje o aktualizacjach Google’a i ciekawe branżowe dyskusje.

DOŁĄCZ DO GRUPY

19. SEO/SEM Polska / Marketing Internetowy / E-commerce / Copywriter /Wordpress

Typ grupy: publiczna

Liczba członków: 48,3 tys.

Administratorzy: Igor Janicki, Cola Zinger

Masz pytania, problemy, szukasz porady w zakresie promocji w wyszukiwarkach? A może szukasz zleceniodawcy lub zleceniobiorcy? Jeśli tak, zajrzyj do tej grupy na fb. 😊

DOŁĄCZ DO GRUPY

E-commerce

Grupy e-commerce na Facebooku to miejsce, gdzie znajdą pomoc wszyscy ci, którzy zajmują się prowadzeniem sklepów internetowych.

20. ecommerce PL

Typ grupy: publiczna

Liczba członków: 28,2 tys.

Administratorzy: Daniel Kędzierski, FastTony.es

Ecommerce PL to z pewnością miejsce, które można zaliczyć w poczet kategorii ciekawe grupy na fb. Znajdziesz tutaj wszystko, co jest związane z e-commerce: nowinki, spostrzeżenia, ciekawe odkrycia, a także odpowiedzi na wiele pytań i problemów.

DOŁĄCZ DO GRUPY

21. E-commerce Polska

ciekawe grupy na fb

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 16,1 tys.

Administratorzy: Andrzej H. Kraś, Piotr Szymczak

Kolejna grupa marketingowa na Facebooku poświęcona e-commerce. Szukasz informacji o nowych inicjatywach, trendach lub podsumowań? A może chcesz wziąć udział w merytorycznych dyskusjach lub zadać nurtujące Cię pytanie? Ta społeczność na pewno Ci pomoże. 😉

DOŁĄCZ DO GRUPY

22. E-Commerce Poland

grupy na facebooku

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 6,9 tys.

Administratorzy: Piotr Kiełcz, Dawid Marut, Paweł Szewczyk

A jeśli dwie poprzednie grupy o e-commerce Cię nie usatysfakcjonują, zajrzyj do jeszcze jednej – tajnej grupy e-commerce’u z Polski!

DOŁĄCZ DO GRUPY

PPC

Jeśli w Twojej głowie kotłują się pytania o ustawienia reklam w Google Ads albo masz ochotę podyskutować z osobami z branży, oto grupy, które powinny spełnić Twoje oczekiwania.

23. Google Ads (AdWords) Polska

grupa na fb

Typ grupy: publiczna

Liczba członków: 16,2 tys.

Administratorzy: Daniel Kędzierski, FasTony.es, Forsant.io

Grupa marketingowa na Facebooku poświęcona Google Ads, która zrzesza pracowników i właścicieli agencji, certyfikowanych specjalistów, początkujących i zaawansowanych SEMitów. Zajrzyj, aby wymienić się swoimi opiniami, podzielić się poradami albo zadać pytanie i uzyskać na nie odpowiedź od praktyków z branży.

DOŁĄCZ DO GRUPY

24. Google Ads (AdWords) – Darmowe Wsparcie, Porady, Nowinki [MarcinWsol.pl]

google ads grupa

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 20 tys.

Administratorzy: Marcin Wsół, Tomasz Pepa, Grzegorz Wsół

Grupa służąca do rozwiązywania problemów związanych z systemem Google Ads oraz do wymiany nowinek i informacji. Jeśli więc masz pytanie np. odnośnie do ustawień kampanii, to miejsce jest dla Ciebie. 😊

DOŁĄCZ DO GRUPY

25. Google Analytics Polska

google analytics polska

Typ grupy: publiczna

Liczba członków: 14.2 tys.

Administratorzy: Bartek Adsowy, Tomasz Pastuszka, Piotr Karbowiak, Mateusz Waligórski, Marcin Lejman, Łukasz Rysiak

Masz jakieś pytanie odnośnie do Google Analytics? Problem związany z interfejsem? Dobrze trafiłeś. 😉

DOŁĄCZ DO GRUPY

Inne

A jeśli szukasz ciekawych grup na na temat szeroko pojętego marketingu, PR-u, HR-u, reklamy, influencer marketingu, storytellingu czy strategii, zapoznaj się z poniższą listą.

26. Kreatywny marketing 🚀 JB

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 4,4 tys.

Administratorzy: Jakub Biel

Jak sama nazwa wskazuje, znajdziesz tutaj masę inspiracji na kreatywne działania marketingowe! Ciekawe RTM-y, zapierające dech kampanie, ale też dziwne akcje marek – od koloru, to wyboru! 😉

DOŁĄCZ DO GRUPY

27. Growth Hacking Polska

Typ grupy: publiczna

Liczba członków: 4,1 tys.

Administratorzy: Robert Marczak, Szymon Slowik, Takaoto.pro

Jesteś przedsiębiorcą z branży internetowej, UX designerem, developerem albo designerem? A może jako marketer odpowiadasz za tworzenie scenariuszy wzrostu i komunikacji z użytkownikami? Jeśli odpowiedziałeś sobie „tak” na któreś z powyższych pytań, zajrzyj do tej grupy na Facebooku i poznaj wartościowe informacje na temat GH, CRO, SEO, UX, e-mail marketingu czy marketing automation.

DOŁĄCZ DO GRUPY

28. Public Relations (PL)

grupa na fb

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 7,3 tys.

Administratorzy: Łukasz Jakubiak, Mateusz Będkowski

Grupa praktyków i teoretyków PRu w Polsce, w której znajdziesz wyniki badań, ciekawe case’y czy oferty pracy.

DOŁĄCZ DO GRUPY

29. Storytelling for Business Success

storytelling for business success

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 4,8 tys.

Administratorzy: Monika Górska, Tymek Górski, Magdalena Falkowska

Interesujesz się storytellingiem? Chcesz wiedzieć, jak robić to dobrze? Dołącz do tej grupy na Facebooku i porozmawiaj o opowieściach, poznaj opinie na temat swoich historii, wyraź swoje zdanie, poproś o poradę albo podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem.

DOŁĄCZ DO GRUPY

30. Influencer Polska – praktycznie o influencer marketingu

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 15,2 tys.

Administratorzy: Patrycja Górecka-Butora, Paweł Strykowski, Monika Ćwiertnia, Dorota Grylak, WhitePress

W grupie „Influencer Polska – praktycznie o influencer marketingu” znajdziesz wszystko o współpracy pomiędzy reklamodawcami a twórcami internetowymi: porady, case studies, dyskusje, odpowiedzi na nurtujące pytania. 😉

DOŁĄCZ DO GRUPY

31. Influencer Marketing (PL)

jak znaleźć influencera

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 45,4 tys.

Administratorzy: Anna Ledwoń-Blacha

A jeśli zastanawiasz się, jak znaleźć influencera, zajrzyj do grupy marketingowej na Facebooku „Influencer Marketing (PL)” i zamieść swoje ogłoszenie! Można ją śmiało zaliczyć do kategorii „najpopularniejsze grupy na Facebooku” o tej tematyce. Jak znaleźć wartościowego influencera dowiesz się też z tego artykułu.

DOŁĄCZ DO GRUPY

32. Advertising is exciting

advertising is exciting grupa

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 22,9 tys.

Administratorzy: Łukasz Mędrysa, Advertising Is Exciting

Ta grupa to miejsce dla wszystkich fanów reklamy i social mediów. Możesz tu rozpocząć dyskusję o ulubionym spocie, nowej, ekscytującej kampanii reklamowej lub powkurzać się na irytujące kreacje.

DOŁĄCZ DO GRUPY

33. The Brief pro – co znosi psychika grafika

brief co znosi psychika grafika

Typ grupy: prywatna

Liczba członków: 29,4 tys.

Administratorzy: Maciej Piątek

The Brief to społeczność zrzeszająca projektantów graficznych, marketerów, właścicieli firm i wielu innych przedstawicieli branży kreatywnej.

DOŁĄCZ DO GRUPY

34. Strategie marketingu internetowego

grupy marketingowe

Typ grupy: publiczna

Liczba członków: 36,7 tys.

Administratorzy: Paweł Żentała

Grupa skierowana do osób zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem. Dowiesz się tutaj np., jakie oprogramowanie do e-mail marketingu polecają członkowie grupy, poznasz narzędzia do zarządzania plikami w zespole czy remarketingu SMS.

DOŁĄCZ DO GRUPY

35. jobboard.sprawny.marketing – oferty pracy w marketingu

jobboard sprawny marketing

Typ grupy: publiczna

Liczba członków: 2,4 tys.

Administratorzy: Marcelina Felerska, sprawny.marketing

Potrzebujesz zmiany i szukasz nowej pracy? A może masz problem ze znalezieniem właściwego pracownika? Sprawdź grupę na Facebooku „jobboard.sprawny.marketing – oferty pracy w marketingu”, gdzie znajdziesz ogłoszenia o pracę.

DOŁĄCZ DO GRUPY

Artykuł Grupy marketingowe na Facebooku – 35 grup, do których warto dołączyć w 2024 r. pochodzi z serwisu sprawny.marketing • Szkolenia • Konferencje • Magazyn.

Grupy marketingowe na Facebooku – 35 grup, do których warto dołączyć w 2024 r.
5 powodów, dla których Twoja firma powinna być na Pintereście
Automatyczne rozszerzenia reklamy Google Ads – jak nimi zarządzać? Poradnik krok po kroku
Najciekawsze kampanie reklamowe i społeczne z 2023 r. według prelegentów #ilovemkt
Marketingowe osobowości roku 2023 według prelegentów I Love Marketing
Marketingowe podsumowanie roku 2023. Opinie 21 prelegentów i prelegentek #ilovemkt
Kompletny przewodnik po link buildingu w 2024 roku
35 pomysłów na świąteczny prezent dla marketera
Content marketing w 2024 roku – przewidywania, oczekiwania i zażalenia
Become More Christmas I 2023

Wkurza Cię, że ozdoby świąteczne pojawiają się w sklepach już w listopadzie, zaraz po tym jak ze sklepowych półek znikną znicze? Nie należysz do osób, które z niecierpliwością czekają na początek grudnia, aby tylko przyozdobić choinkę i wyciągnąć z dna szuflady lampki i inne gadżety? Jeśli tak, koniecznie obejrzyj spot świąteczny od Tesco!

4. It’s Time For The GOOD Stuff

Christmas Advert 2023

Jeśli organizowałeś kiedyś święta u siebie, to z pewnością znasz te problemy: goście, którzy pojawili się zbyt szybko, ktoś utknął w toalecie, a może w trakcie przyjęcia wyłączono… prąd? Jak przekonują twórcy reklamy świątecznej Waitrose & Partners, nie ma czym się przejmować!

5. Microsoft holiday 2023

Najlepsze reklamy świąteczne – zestawienie top 35 kampanii
Newslettery marketingowe – TOP 20, które warto subskrybować
Paweł Tkaczyk
  • 411: Twoja marka osobista cię przytłacza? Możesz to zmienić
  • Michał Wrzosek
  • 410: Zdobywanie klientów cię męczy? Jest na to sposób!
  • Polskie podcasty o marketingu i biznesie – TOP 30 podcastów, które warto znać!
    Czy i kiedy zatrudniać specjalistę HR? Poznaj opinie 9 CEO
    Digital Customer Journey Map – jak zrobić to dobrze?
    Rekrutacja 2.0 – jak znaleźć T-shaped marketera?
    Praktyczne wykorzystanie ChatGPT w pracy specjalisty SEM
    Storytelling to nie oversharing – jak opowiadać publicznie historie, żeby budować wizerunek eksperta?
    Rola Company Page i Ambasadorów Marki w budowaniu wizerunku firmy na LinkedInie
    Jak zrobić skuteczny content plan krok po kroku – analiza, SEO, narzędzia, harmonogram, wykorzystanie AI i wiele więcej
    Design thinking – kreatywne wsparcie dla działu marketingu
    77 książek marketingowych polecanych w trakcie konferencji I Love Marketing
    Gadżety reklamowe dla klientów – jak wybrać?
    Karuzela na Instagramie – 7 sposobów na jej wykorzystanie
    8 narzędzi AI dla biznesu i pomysły na ich wykorzystanie
    Jak przygotować e-commerce na Black Friday i Black Week? 53 wskazówki